close

 發問

 
我的休閒娛樂
我的休閒娛樂是閱讀書籍、游泳、用電腦、看電影等,其中我最喜愛的休閒娛樂是電腦,因為可以有很多的用途和方法,如玩線上的遊戲、查資料、聽音樂、報告文件、看影片等等。
在我有時間時我會閱讀別人的文章或讀些書本,讓我有豐富的知識,除此之外,我還會玩遊戲,並且和以久不見的朋友在線上互相聊天。
在看影片時,可以徹底的釋放我的壓力. 因為我可以笑得非常大聲在電腦前面, 或是哭得非常悽慘.以上是我的休閒娛樂
要翻成英文,可改一下下文章!
要翻成英文,可改一下下文章!
要翻成英文,可改一下下文章!

謝謝!謝謝!謝謝!謝謝!謝謝!謝謝!謝謝!謝謝!謝謝!謝謝!謝謝!


 解答

 


In my leisure time

In my leisure time, I like reading books, swimming, surfing the internet, seeing movies and ect. The most I like to do is surfing the internet because it helps me to get a lot information from the world. I can play online games, do some search, listen music, do assignment and see movies

Sometime I read articles or books in order to enrich my life. Otherwise, I play online games and chat with some of my friends who I haven't seen for a while. Seeing movies can help me relieve my pressures, because I can follow story to laugh heartily or cry loudly.

The above is what I usually do in my leisure time.
 



參考資料
myself












arrow
arrow
    全站熱搜

    猜猜我是誰?? 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()