close

 發問

 
記得某一集有一幕是在咖啡廳裡面,背景是似乎Bee Gees的歌...有人知道那是哪一首嗎?


 解答

 


韓劇秘密花園出現過的英文歌~


Phil Collins~  You'll be in my heart  


 ( 
菲爾柯林斯~永在我心)


歌詞~

Come stop your crying, it will be all right
來吧 擦乾眼淚 一切都會變好

Just take my hand, hold it tight
抓住我的手 緊緊握牢

I will protect you from all around you
我會保護你 不讓風雨侵襲

I will be here don’t you cry
我就在這裡 不要哭泣

For one so small, you seem so strong
你如此弱小 卻無比堅強

My arms will hold you keep you safe and warm
我溫暖的懷抱是你最安全的地方

This bond between us can’t be broken
這份骨肉親情無法割斷

I will be here don’t you cry
我就在這裡 不要哭泣

And you’ll be in my heart
你就在我心上

Yes, you’ll be in my heart
你就在我心上

From this day on
從這一天起

Now and forever more
地久天長

You’ll be in my heart
你就在我心上

No matter what they say
不管別人閒言碎語

You’ll be here in my heart
你就在我心上

Always
一如既往

Why can’t they understand the way we feel
為何他們不理解這份感情

They just don’t trust what they can’t explain
他們只是不願相信無法解釋的問題

I know we’re different but deep inside us
雖然我們不同 但也情深似海

We’re not that different at all
我們根本就不怪異

And you’ll be in my heart
你就在我的心上

Yes, you’ll be in my heart
你就在我的心上

From this day on
從這一天起

Now and forever more
從現在直到地久天長

You’ll be in my heart
你就在我的心上

No matter what they say
不管別人閒言碎語

You’ll be here in my heart
你就在我心中

Always
一如既往

Don’t listen to them, cause what do they know
不要聽信太多 因為他們瞭解太少

We need each other, to have and to hold
我們需要彼此 心手相握

They’ll see in time, I know
終有一天 他們會知道

When destiny calls you, you must be strong
命運考驗的時刻 你必須堅強

I may not be with you, but you gonna hold on
也許我無法陪伴 你要挺起胸膛

They’ll see in time, I know
終有一天 他們會明瞭

We’ll show them together ‘cos
我們要一起面對世界 因為

You’ll be in my heart
你就在我的心上

I believe, you’ll be in my heart
我相信 你就在我的心上

I’ll be there from this day on
從這一天起

Now and forever more
從現在直到地久天長

You’ll be in my heart
你就在我的心上

No matter what they say
不管別人閒言碎語

You’ll be here in my heart always
你就在我心上

Always...
一如既往

Just look over your shoulder
鼓勵你 走向前方

I’ll be there always
永遠在你身旁
 



參考資料
搜尋






  • 2011-05-11 00:53:50 補充


    這首英文歌曲是出現在第6集約8分30秒時~

    出自動畫片<泰山>.

    知識+不能貼影音網址連結.會刪帖扣點~

    建議:
    YouTube搜尋~

    Phil Collins - You'll be in my heart

    線上試聽!



    參考資料
    搜尋








arrow
arrow

    猜猜我是誰?? 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()